Školení a konzultace

Plánujeme, připravujeme, spouštíme, udržujeme a rozvíjíme!

Pro koho má školení smysl?


  • Pro každého jednotlivce nebo firmu, která uvažuje o založení vlastního e-shopu

  • Pro všechny, kteří mají "hurá" e-shop, ale podcenili online svět, nebo v něm tápou a mají pocit, že mu nerozumí.

  • Pro ty kteří hledají inspiraci.


Typické fáze, kterým prochází každý eshopař. V některé z nich se určitě najdete a pravděpodobně se v některé z nich nacházíte. 


Část I. – Odkud začít? Chodí pešek okolo…

  • Internet je, když … co když?

  • Pevný bod ve vesmíru! Máte ho?

  • Základní myšlenka, idea, nápad, koncepce, smysl, vize.

  • Jak je na tom okolní svět? Dobře? Inspirace!


Část II. – Tušení souvislostí. Kdyby byly v …

  • Jsem plný nápadů, ale který z nich je ten pravý? Rešerše, analýzy?

  • Dodavatel systému e-shopu, hosting, projekt, výběrové řízení? Bože, kdo mi pomůže?

  • Co potřebuji a jak se k tomu mám postavit? Hlavně čelem a s pohledem na horizont :-).


Část III. – Už je to tady! Zítra spouštíme live.

  • Mám nachystaný a připravený e-shop. Už jen ho spustit. Opravdu?

  • Jak mě lidé najdou? Asi přišel čas na ten marketing a tu strategii… Tak určitě!

  • Čím mám začít? Je toho nějak hodně… Adwords, Sklik, Heureka, Zboží, Facebook… UF!

  • Legislativní povinnosti. Co že?


Část IV. – A co teď? Jsem e-shopista?

  • Přišla první objednávka! No a co? Tím to končí? Ne! Teď to teprve začíná!

  • Funguje vše tak, jak to bylo chtěno? Doprava, služby, něco navíc? Vrátí se ke mě zákazník?

  • Budování obsahu, důvěry a jedinečnosti.

  • Jak nezkrachovat v prvním roce?


Část V. - Už rok mám e-shop, ale nejsem spokojen s výsledky. Nesplnilo to mé očekávání.

  • Kde jsem udělal chyby?

  • Nevím si rady.

  • Jak to, že nemám více objednávek.

  • Netušil jsem, že je za tím tolik práce.

  • Co mám dělat?

Co Vám to přinese a co můžete očekávat?

Pracoval jsem pro malé i velké firmy. Vím jak se staví e-shop od píky a pomáhal jsem jednotlivcům i firmám restartovat poloviční nebo odbyté projekty. Vím jak funguje online prostředí i celé pozadí logistiky a procesů. Budoval jsem a propojoval e-shopy, které měly kamenné pobočky.

E-shop musí mít hlavu i patu. Bez toho nemůže tento organismus fungovat. A já se vám pokusím pomoci najít oba konce, které propojíme.